Ännu en av mina ideer

Hej hopp!

Satt här i soffan och hade lite allmänt tråkigt och då fick jag en riktigt bra ide. Jag ska lära mig Hamlet's monolog utan till. En ide bara jag kan komma på tror jag. Sa detta till Leo och fick denna reaktion "det är bara du som skulle få för dig ngt sådant xD" och jag tror de stämmer. Men i vilket fall så gick jag in på google och sökte på William Shakespear och efter en stunds letande hittade jag den på svenska. Tänkte först att ta de på engelska men ångra mig. Lär jag mig den på svenska först så tar jag den på engelska sen.

Så nu blir de till att öva, öva och återigen öva xD och sedan se hur de går xD

Ha en fortsatt trevlig kväll
Millan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0