På hemmaplan igen

Hej hopp!

Efter att ha varit borta större delen av lovet så är man hemma igen om välkänd mark, som i mitt fall är goa gamla götet. Sitter och lyssnar på musik och slappnar av lite och tänker tillbaka på allt som hänt nu under lovet. Det är ett väldigt händelserikt lov vill jag lova.

De började med att jag åkte för att träffa en kompis i ett par dagar vilket var lite nervöst eftersom jag inte träffat honom på rktigt innan. Men jag överlevde och hade de helt underbart och jag kommer aldrig att glömma. Nu är han i Italien för att vara där ett par månader och jag saknar honom så himla mycket att de nästan göt ont. Men när de är som jobbigast tänker jag på de dagarna jag fick spendera med honom vilket göra att de känns iallafall lite lättare. Jag bara längtar tills vi ses igen.

När jag kom hem var de nästan att vända direkt eftersom ag och syrran skulle till England dan efter jag kom hem, och där hände de många roliga incidenter med katoliker, bävrar och kungafamiljen som inte bör nämnas. Vill ni veta mer så är större delen dokumenterad på syrrans blogg. Jag kan dock säga de att katoliker kan vara väldigt läskiga speciellt den som sov i samma sovsal som oss i London. Jag bara väntade på att hon skulle hoppa på mig sätta ett krucifix mot pannan och försöka driva ut demonerna inom mig som jag trodde var uppembart att de inte går. Men som sagt mer finns att läsa på syrrans blogg.

Men nu blir de kanske att hoppa i säng och lägga sig
Go natt på er allesammans
And to someone special I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0