Bad day

Had tänkt skriva ett inlägg om nostalgi idag men de sket sig. Satt och kolla på ett program på tv nyss och mamma bad mig hämta en sak i bilen. Jag tänkte jag behöver väl inte stänga av tvn jag menar jag skulle ju bara vara borta i två minuter. När jag kom tillbaka så hade någon bytt kanal. Det kändes som det var för att markera att jag inte får kolla på tv när någon annan är hemma. Jag har aldrig kontrollen över tvn förutom när jag är ensam hemma eller när dem andra sover och hur ofta är jag hemma när dem sover jag kommer liksom hem efter tre nästan varje dag och de är då dem andra går upp. Hur skönt är de inte att komma hem från skolan och sätta sig o glo på tv bara nån timma eller så för att koppla av och känna att man är hemma innan man sätter igång med skolarbete och läxor. Jag vet inte men jag blir så j**la sur ibland. Ska nog hålla mig in låst på mitt rum där jag ingen stör men då kommer väl någon och klagar på det med.

Det kanske verkar som ett litet problem men så här är det varje dag året om i stort sätt and it is starting to get on my nervs.

Det är inte bara detta utan mycket annat också men det tar vi en annan gång. kan säga ett ord skolan.

This is a bad day
Milla


Kommentarer
Postat av: Jonas<3

jag finns för dig allefall när du behöver:) min fina älskade ängel(L) puss puss

2009-02-02 @ 20:02:21
Postat av: kvick ^^

skolan gör varje dag till en bad day just nu känns d som :/

2009-02-05 @ 17:46:47
URL: http://twitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0