En dusch, en dusch mitt kungarike för en dusch

Hej hopp!

kom precis ur duschen och fatta vad underbart de var. Har vart nedstämd hela dagen men gick in i duschen och kände hur vattnet renade mitt kropp och sinne. Är helt avslappnad i varenda muskel och de var längesen jag var de. Där av titeln på detta inlägg xD Man går in i duschen med en sinnesstämmning och går ut ur duschen med en annan bättre sinnesstämning. Att varmt rinnande vatten kan göra så mycket och få en att må mycket bättre är helt otroligt. Jag skulle göra vad som helst för en dusch, nästan iallafall. Allt för att känna sig ren känna sig som en människa. De bästa är när man tar shampoo och masserar huvdet på samma gång, lovely ^^

Men nu åter till att vara social på msn
Millan

P.s Ja jag har sömn problem D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0