Godmorgon alla glada...

...och till alla er andra såklart också. Jag sitter här och kollar på Shan "The man" Atci och väntar på att klockan kan bli 7 så jag kan gå till bussen och åka till skolan. Ja jag åker tidigt idag men va fasiken vaknar klockan 6 och vet inte vad man ska göra då åker man till skolan tidigt xD

Jag sitter och ler och vad kan jag säga mer än att de känns som de här kommer bli en bra dag. Ska till Ullared efter skolan med Mamma, syrran och min moster. Kommer bli skoj =D

Kom och tänka på en sak för ett tag sen. De jag kom på var "Vi är dem vi är för vi är dem vi ska vara" lite rörigt ja men läs de ett par gånger så kommer du tillslut förstå innerbörden. Personligen tycker jag de låter rätt vettigt för vi är ingen som vi inte ska vara om vi bara är oss själva. Tänk på de var dig själv så blir de bäst. Du får de bästa vänner och du vet att dem tycker om dig för den du är och inte för någon du låtsas vara.

Lite visdom här på morgonkvisten
Ha en bra dag allihop
Millan

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Du är inte vettig :D:D

2009-03-16 @ 07:30:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: taddo

hehe jag vaknade av mig själv idag klcokan 11 efter enbart 4 timmars sömn. :P Nått är fel på mig. Men det känns ganska skönt nu. ingen stress innan man ska hämta mamma... :P



Puss puss... från din underbara syster. :P

2009-03-16 @ 12:17:01
URL: http://taddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0