I brist på annat att göra

Hej hopp!

Ja just nu är jag lite uttråkad och vet inte riktigt vad jag ska göra så slog de mig att varför inte göra en fem-i-topp lista över veckan som gått xD Jag vet att de bara är fredag men jaja lite ska man väl roa sig med här i natten. De blir bara en fem-i-topp eftersom att jag varit sjuk två dagar denna veckan så man har ju inte gjort så mycket. För att göra de "spännande" så börjar vi på fem.

5. Mina dagar hemma sjuk
Här hamnar mina dagar då jag var hemma och va sjuk. Hann ransaka mig själv och tänka på framtiden nu efter     gymnasiet och det känns som allt kommer lösa sig och jag känner mig hyffsat lugn.

4. Besöket på Göteborgs universitet
Kanske inte var de roligaste den här veckan men var där med Leo och vi satt och mobba oss lite och hade rätt kul inne    i stan efter den extremt tråkiga förläsningen med en person med extremt sövande röst. Tror jag nickade till x antal   gånger.

3. Besöket i Ullared
Var på gekås i Ullared (Uffared xD) i måndags med syrran, mamma och min moster. Fick köpt en hel del faktiskt som    kanske kommer att komma till nytta de återstår bara att se.

2. Min inspiration är tillbaka
Som några av er kanske vet så håller jag på att skriva på en egen fantasy roman. Jag har inte lyckats skriva något på     hela vintern men nu när solen kom fram och fåglarna började kvittra utanför mitt fönster så började jag skriva igen.     Detta inte bara tack vare det utan även av en annan anledning som ni kan försöka komma fram till själva.

1. Här kommer så klart Leo
 Även om jag kommer hata henne att hon ringer och väcker mig och ser till att jag kommer upp på morgonen så måste    jag tacka henne. Hon är en anledning att gå upp och gå till skolan. Vi har alltid kul och flummar loss totalt och driver     med varandra och allt annat. Jag tror inte jag har haft en tråkig stund med henne. Tro de eller ej men vi kan vara     seriösa OM VI VILL vilket är ganska sällan men ändå. Man måste skratta för att orka med skolan nu och orka ta sig till    slutet.

Ja detta var min fem-i-topp lista som kan hamna på någons lista för min bloggs mest ointressanta inlägg xD Men något måste man fördriva tiden med eller xD

Ha en fortsatt trevlig natt på er
Millan aka Näbbdjuret ;)

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

AAAAAAAAAAAAAW; ÄLSKLING (L)

Älskar dig <3

2009-03-21 @ 13:15:21
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: taddo

och jag kom inte med någonstans??? Eller räknas jag in i ullareds besöket?

2009-03-22 @ 20:56:47
URL: http://taddo.blogg.se/
Postat av: taddo

Fnys, bara 3:e plats. Men jaja jag är med på listan i allafall... ;P

2009-03-24 @ 06:30:23
URL: http://taddo.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej, Elena har nominerat mig till att bli Veckans blogg hos henne. Jag blir jätteglad om du går in och röstar. :) Länk finns hos mig.



Ha en bra fredag!

Kram, Malin

2009-03-27 @ 08:44:13
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Nu finns de första 10 namnen på de anmälda till bloggträffen uppe på min blogg! Följande tio publiceras nästa vecka. :)

2009-03-30 @ 15:30:25
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Nu finns ytterligare namn på anmälda till bloggfesten uppe på min blogg. ;)

2009-04-04 @ 20:32:11
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0