Robbie Williams

Hej hopp!

Finns de någon bättre att lyssna på än Robbie Wiliams? Han funkar i alla sinnesstämningar tycker jag personligen. Just nu känner man sig lite tom, lite förvirrad men jag mår rätt bra ändå. Jag känner mig lugn och avslappnad vilket jag inte gjort på väldigt väldigt länge. Det känns som om man är precis så där behagligt trött utan att vara trött. Ja de lät kanske lite skumt men ni kanske förstår vad jag menar.

Jag har käkat ute idag med Angelika, Gina och Tina. Hade jätte skoj och god mat var de också. Åt på Bamboo inne i Göteborg. Sen gick vi ut och drack några drinkar och sedan hem och sätta sig vid datorn och skriva med lite folk på msn. Men jag vill bara tacka tjejerna för en underbar kväll har inte haft så här kul på länge, vi får göra om de nån gång.

Snart är slutar man skolan och då ska man kastas ut i vuxen världen med jobb och vissa ska plugga vidare. Jag ska till England i ett år. Få samlat tankarna och få erfarenhet på köpet. Har aldrig känt mig så hemma på ett ställe som jag varit på som jag kände mig i England. När man landade på Heathrow så kände jag i hela kropp o sinne "Nu är jag hemma". Många fina minnen har man därifrån också. De var verkligen en upplevels för livet.

Nej om man ska krypa ner i sängen.
Natti natt
Millan

Kommentarer
Postat av: Angelika

Ja vi hade verkligen jättekul och jättetrevligt. Tack själv för en underbar kväll, bättre födelsedagsfest kan jag inte tänka mig<3

2009-03-14 @ 17:25:31
URL: http://lillankan.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; AHHAHHAHHA, du har så rätt så xD

LOVE U CHRISTER <3

2009-03-15 @ 21:26:40
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0