Ullared

Ja, idag var man i Ullared med mamma, syrran och min moster. Mamma och min moster hade jobbat i natt så dem var lite övertrötta så de kom ju en hel del roliga kommentarer som till exempel att mamma hade köpt en rosa rattmupp och som min moster sa "Hon har svininfluensa släck lampan" inte för jag vet om de hjälpte mot svininfluensa men vad vet jag, jag är ingen läkare (inte min moster heller för den delen). Jag och min syster tappa bort varandra ett antal gånger och vi diskutera om hur mycket vår mamma och moster skulle skratta om den ena av oss bad personalen om att ropa ut att den andra skulle komma till informationen, vilket skulle nog vara en hel del med tanke på att de skulle vara typiskt mig och min syster.

Men de var inte bara flums där nere (men mesta dels) jag fick även iförskaffat ett par nya termobyxor och två julklappar faktiskt. De är lika väl att börja i tid så man får de gjort så man slipper den värsta jul ruschen :P Nu ska man bara komma på vad man ska ge till dem andra också. Jag har ju två klara och de är Leo och Angelika. Men resten då. Någon som har några tips? Det skulle vara väldigt uppskattat i såfall. Men nu är man hemma och benen är helt slut funderar på om man kanske ska kolla på en film i sängen men jag är ju inte trött än så de blir väl senare.

I helgen var jag med Kristoffer och de var jätte mysigt ^^ helgen och helgen var där nästan en vecka då xD Hade de jätte trevligt och jag längtar tills jag ska åka ner igen ^^ Gjorde inte mycket där ner egentligen, kollade film, spelade spel, träffa några av hans kompisar och så klart myste vi ^^. Jag måste erkänna att jag blev beroende av ett spel när jag var där nere. Dragon age heter de och grymt roligt är det :D

Funderar på om man kanske borde vara duktig och plugga lite teori kanske. Har inget vettigare för mig ändå :P så jag säger hej då för den här gången på återseende.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Julklapp till mig, nu blev jag nyfiken:) Jag har köpt till dig med, men bara ena delen...

2009-11-28 @ 14:29:47
URL: http://lillankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0